Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.barokowadama.pl prowadzony jest przez firmę F.H.U. Barokowa Dama Małgorzata Bergius, NIP 876-153-16-14, REGON 340807972, z siedzibą w Grudziądzu, przy ul. Kalinkowej 24/8, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Grudziądza, pod numerem 025892/10.
Warunki sprzedaży
- Sklep internetowy www.barokowadama.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
- Sklep przyjmuje zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.barokowadama.pl.
- Klient składając zamówienie w Sklepie oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje jego postanowienia. Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów z F.H.U. Barokowa Dama.
- Po złożeniu zamówienia Klient za pośrednictwem poczty elektronicznej zostaje powiadomiony o jego przyjęciu (chwila zawarcia umowy sprzedaży).
- Sklep rozpoczyna realizację zamówienia:
- w przypadku płatności gotówką przy odbiorze – po potwierdzeniu e-mailem przyjęcia zamówienia przez F.H.U. Barokowa Dama,
- w przypadku płatności przelewem bankowym – po uznaniu rachunku bankowego F.H.U. Barokowa Dama kwotą zamówienia.
- Klient ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu do momentu rozpoczęcia jego pakowania przez F.H.U. Barokowa Dama. Zmian można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
.
- Zamówienie zostaje uznane za zrealizowane (umowa sprzedaży za wykonaną) z chwilą dostarczenia wszystkich zamówionych towarów do klienta.
- Jeżeli złożone przez Klienta zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane, ze względu na niedostępność części lub wszystkich produktów objętych zamówieniem, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta, poprzez e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówieniowym. Klient, po otrzymaniu wiadomości o niedostępności części produktów objętych zamówieniem, może zrezygnować z realizacji zamówienia w całości lub wyrazić zgodę na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację całego zamówienia. Klient informuje Sklep o swojej decyzji poprzez e-mail, przesyłany na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
w terminie 3 dni roboczych od otrzymania ze Sklepu informacji o niedostępności części zamawianego asortymentu. W przypadku braku informacji zwrotnej od Klienta zamówienie zostaje anulowane. W przypadku niedostępności wszystkich produktów zamówienie Klienta zostaje automatycznie anulowane z chwilą powiadomienia o tym fakcie klienta.
- Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia Klienta bez podania przyczyn.
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT i są podawane w złotych polskich (PLN).
- Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Koszty dostawy są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
- Całkowita wartość zamówienia składa się z ceny zamówionych towarów oraz kosztów przesyłki.
Warunki dostawy towarów i formy płatności
- Dostawa towarów realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, przy czym Klient sam wybiera sposób dostawy po zapoznaniu się z kosztami, jakie wiążą się z dostawą określonego rodzaju.
- Termin otrzymania przesyłki przez Klienta uzależniony jest od sposobu dostawy (Poczta Polska – przesyłka priorytetowa: do 7 dni roboczych; firma kurierska: 4 dni roboczych).
- Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych towarów, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru ze Sklepem.
- Sklep akceptuje następujące formy płatności za sprzedany towar:
- gotówką przy odbiorze – należność pobiera listonosz lub kurier
- przelewem bankowym.
- W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia z formą płatności ustaloną jako przelew płatność nie zostanie uregulowana, Sklep zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru, opóźnienie w dostarczeniu towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu dostawy.
- Klient jest proszony o sprawdzenie stanu przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki Klient może zgłosić reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować Sklep o tym fakcie lub zgłosić reklamację bezpośrenio do Sklepu.
Odstąpienie od umowy – zwrot towaru
- Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyn w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub nadanie towaru z dokumentem sprzedaży przed jego upływem.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych zapachów (np. kremów lub perfum), z przyczepionymi oryginalnymi metkami, w oryginalnych opakowaniach.
- Koszt zwrotu towaru ponosi klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych na adres sklepu za pobraniem.
- Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany towar (wraz z kosztami wysyłki towaru do klienta, o ile klient je poniósł) przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe w terminie 5 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. W przypadku zwrotu należności do klienta przekazem pocztowym, na wskazany przez klienta adres, sklep zwraca należność w terminie 5 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki.
Wymiana towaru
- Klient może dokonać wymiany zakupionych w Sklepie towarów, bez podawania przyczyny, w ciągu 28 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionych towarów.
- Wymiany dokonuje się poprzez złożenie w Sklepie nowego zamówienia, a następnie odesłanie, w ciągu 28 dni kalendarzowych od pierwotnego odebrania, towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych zapachów (np. kremów lub perfum), z przyczepionymi oryginalnymi metkami, w oryginalnych opakowaniach, wraz z dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem wymiany.
- W przypadku gdy cena nowo zamówionych produktów jest niższa od ceny zapłaconej przez Klienta dla produktów wymienianych Sklep zwróci różnicę w cenie produktów na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub za pośrednictwem przekazu pocztowego na wskazany adres. W przypadku gdy cena nowo zamówionych produktów jest wyższa od ceny zapłaconej przez Klienta dla produktów wymienianych Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty różnicy w cenie produktów gotówką przy odbiorze lub przelewem bankowym.
- Sklep ponosi koszty przesłania towaru w przypadku pierwszej wymiany towarów. W przypadku drugiej i kolejnych wymian towaru koszty przesyłki obciążają Klienta.
Reklamacje
- Jeżeli towar zawiera wady fizyczne lub został uszkodzony podczas dostawy Klient jest zobowiązany do jego odesłania do Sklepu na własny koszt, z opisem wady i wskazaniem żądania reklamacyjnego.
- Sklep zwraca Klientowi koszty przesyłki niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni momentu otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a jeżeli nie będzie to możliwe, Klient będzie mógł wybrać inny towar z oferty sklepu w cenie odpowiadającej cenie towaru co do którego została zgłoszona reklamacja lub odstąpić od umowy sprzedaży i zażądać zwrotu zapłaconej ceny towaru (wraz z kosztami wysyłki, o ile zostały przez Klienta poniesione).
- Sklep zwraca Klientowi należność za towar, co do którego została reklamacja uznana za zasadną, przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta adres w terminie 5 dni, licząc od dnia uznania reklamacji.
Dane osobowe
- Złożenie zamówienia oznacza jednocześnie wyrażenie przez Klienta zgody na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez F.H.U. Barokowa Dama informacji zawartych w zamówieniu, w celach statystycznych, marketingowych, promocyjnych i komercyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).
- Klient ma prawo o wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z bazy danych.
- Klient składając zamówienie oświadcza, że wszelkie informacje podane przez Niego są prawdziwe i zgodne z rzeczywistym stanem faktycznym.
- Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie przez Sklep zamówienia Klienta.
Postanowienia końcowe
- F.H.U. Barokowa Dama zastrzega sobie prawo do zmiany oferty towarów w każdym czasie, przeprowadzania, zmiany i odwoływania akcji promocyjnych.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą jego umieszczenia w Sklepie i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
- F.H.U. Barokowa Dama zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Informacje o ewentualnych zmanach będą się pojawiać na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
|